Sunday 3 March 2013

Yesterday Was Awesome :)

2 March 2013 .

Assalamualaikum n hi ! :)

"sahabat untuk selamanya , sahabat untuk selamanya .. kau dan aku sahabat .. untuk selamanya ... selama-lamanya...sahabat " 





Yesterday was an awesome day . I met both of them n having such a great fun . Macam2 yang kami ceritakan . Actlly semalam kali pertama aku jumpa Grah . Selama nie pon just msg and comment dekat FB je dengan dia . Tapi first time jumpa dah macam selalu sangat kitorang jumpa . HIHI .. 
SEKEPALA tu je yang boleh aku ckp pasal budak dua orang nie . 
Kechik tu dah lama dah kawan ngn aku . cuma baru2 nie je kitorang makin rapat . 
serious aku suka berkawan dengan diorang . Plus kechik selalu je risau pasal aku . haha 
LESBO kata nya . lagipon kitorang mmg akan terus berkawan sebabnya Hero aku ngn Hero kechik pon kawan , Plus ! aku sendri sebenarnya kawan dengan Hero kechik . Haha ! SQUAD aku tu termasuk lah Hero kechik :)

Ya Allah semoga engkau kekalkan persahabatan kami .
Love .

No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)