Sunday 3 March 2013

Ernie Zakri n Baby Shima

Semalam betul betul buat aku gembira . Aku rasa mcm hidup . hahahaha .. KERJA KERJA KERJA .. Itu je yang selalu aku fikirkan . Pergi kerja pukul 6AM sampai rumah 9PM . Tak ke rasa macam aku nie tade life . 
Aku cuma perlukan hidup aku balik . Itu je yang aku nak selama nie . kawankawan yang sentiasa ada untuk aku sama macm aku ada untuk diorang bila diorang perlukan .. Macam kechik .. dia sentiasa ada untuk aku .. dengar semua masalah aku .. dengar keluh resah aku .. segala galanya aku kongsi kan dengan dia .. aku perlukan sahabat bukan nya seorang kawan yang ada time senang je . :) Tapi selain daripada kechik aku ade lagi seorang sahabat yang aku sayang sangt .. Dia lah sahabat dialah adik dia lah musuh . kalau tak ada dia mesti aku dah sunyi hidup sorang2 tanpa teman berbicara  bergurau setiap hari . NUR ERNIE SHAHIRAH BINTI ZAKRI . Dia lah yang teman aku kala bosan susah senang , teman bergaduh dan sebantal aku ..
 Oh yeah , ini yang nak cerita sebenarnya .. Minggu lepas aku beli majalah Mangga n ade gambar n cerita adik aku dalam tu . HMM ..menurut majalah mangga muka adik aku seiras dengan BABY SHIMA.. hmm apa kata korang yang try tgk n bg comment . sama ke ? Boleh yer GUCCI :)



Ernie Zakri n Baby Shima.

No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)