Monday 18 July 2011

sehari bersama :)

assalammualaikum :)

hye my dear readers :) harini terasa nak bercerita pasal semalam :) haa .. ok start with pagi la kan .*ofcoztakkanmalampulak*

pagi-pagi lagi aku dah jumpa hero *10pagi* kire pagi lagi lah kan :) tempat pertama yang aku tuju is CENTRAL MARKET :) buat apa ? untuk apa ? habiskan masa ? buang tabiat ? oh tidak tidak :) kami pergi kesana dengan misi dan visi ;) cewaaahh :) haha pergi pergi segala visi misi hilang . punah . hancur harapan aku ! demn u demn u central market ! haha . eh rahsia lah . visi dan misi dah berkecai malas lah nak ckp . hahahah ..

then lepas punah segala harapan aku n hero pergi TS . ok jalan jalan . eh stop ! g makan dulu lah :) wahh baik sungguh buah hati aku nie .

"bby kite nak makn ape ? bby ckp je . ape pon boleh . KFC,McD , Kenny rogers ... semua boleh " 

nahh . nmpak tak kebaikkan tuh ? haha . dengan rasa bangga aku jawab

"b . KENNY ROGERS lah :) "

haha . betulbetul bantai yaya nie :) wee . makan makan dengan rakus nye . kuar je dari KR terus cabut nak g tgk wayang . eheh . TS jela tgk malas nak kuar balik g pavi ke ape ke . malas ok . haha .eh transformers ramai , harry potter ramai .. akhirnya tgk la cerita "TOLONG AWEK AKU PONTIANAK :)"

mempersembahkan filem ala ala twilight ! HAHA tapi versi melayu la :) eh avatar pon ada lah :) ngee


Pernah tak korang tgk filem pontianak melayu yang bercinta dengan manusia ? pontianak yang boleh tahan tanpa darah manusia ? haha . eh mesti pernah tp itu versi inggeris kan ? melayu punya tak pernah tgk kan ? haa .apa kata masamasa terluang korang tuh korang pergi tgk cerita nie :) this isshhh best bro :) hee lawak je :) comel betul zahiril adzim dengan sazzy falak :) wee ..

err ~ ok dah selesai aku tgk wayang ape semua . aku pon balik :) sampai je rumah ddk rehat2 . then tibe2 mama n papa ajak pergi redbox :) wee. eh mama ajak hero skali ok :) haha ade hero ade afiq :) ahah . best best ! mane tak bestnye sepanjang hari aku dengan hero :) wee ~ eh hero suara kau sumbang . hehe :)

iloveyou:)


No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)