Monday 11 July 2011

kolej :)

Weehoo ! hari nie aku g kolej dengan amin , kechik , remy n mie :) ahax :) saje pergi nak amek surat tamat blaja :) ok saya jeles bila tgk freshie pkai FORMAL ! hehe :) jeles sgt ! oh god ! i nak mcm tu balik! rndu zaman dengan went , yana , adeq , apai , meego :) n all my dict buddies :) rndu semua ! blaja , menggedik , bermain . and and and .. berfotogedik dengan squad ! :) eheh ! oh yeah . td sgt ssh nak dpt kan surat tuh . itu la ini la :) akhirnya miss jess sndri telefon org atas and suh kitorang naek balik :) hee :) akhirnya dpt jugak surat tamat blaja :) 

oh yeah ! ada kejadian ok tyme kat kolej td . puih ! hah . dulu kejadian yang sama jugak . sangkut paut ngn lif jugak :) tpi dulu dengan apai ,went n yana :) haa . kali nie lagi buat aku terperanjat beruk . masuk lif . tak smpai seminit tbe2 lampu padam . mak aih . luruh jantung aku . menjerit bagai nak rak . ehehe . padahal kitorang lupa nak tekan button lif . :) hee . lif kolej sgt pelik . if kite takk tkan tngkat brape kite nak pegi aoutomatik lampu trpadam and lif stay maintain tak jln :) hee . ade la 10 saat lmpu pdm :) tekan je button terus ade lampu balik:) wee canggih tak canggih tak :) eheh :) eh saya happy jumpe diorang td walaupun yana,went,apai,meego n adeq tade :) tak g karaoke sbb tak ckup GENG ! :) hee . eh nnty berkaraoke ok :) hee . muah muah :) 













saya rindu
  AIDA DIYANA NABILA ABDUL RAHMAN , WENCESLAUS BENJAMIN , NASRUL HARDIE , EMIRUL ASHRAF :(

No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)