Friday 22 July 2011

SUKAN :) Budak kecik sepet ;)

ceh ceh entry bajet mcm atlit negara je kan :) haha okok . bukan nak cerita apa itu sukan . bukan nak cerita kebaikan dan keburukan sukan tuh :) tapi nie nak duk crite .. pasal SUKAN TAHUNAN MGS :) hehe .

ok gedik tak gedik tak ? even dah 3 tahun ilang kan diri dari sekolah tu semnagt sukan saya masih kuat ok! haha ;) eh eh -.-" .

SAYA JUMPE ADEK SAYANG SAYA :) eh boleh mcmtu kan . ahaha uoollsss :) jangan jeles erk erk erk ;) ngee .. salah satu sbb kenapa saya pergi sukan tahun nie :) nak jumpe budak kecik sepet CHACA RIDHUAN :) my budak gedik :) ahah . comel je dia . lepas dia abis je perbarisan terus dia dtg jmpe aku :) comel kan . ahaha ^^ ngeee .. cha is so cute :) eh adeq saya kan . sayang giler kat budak kecik sepet tuh :) td habis je cheer dia kata nak g tlg cikgu . aku pon kata ok , nnty dia dtg kot bukan tak dtg balik :) egt kan tlg ape rupanya tlg pegang payung sbb cikgu nak bagi hadiah . ahah . senyum aku sorang2 kat atas . adoy cha . kalau kaka la kan tak kuasa nak pegang payung tuh :) haha . err ~ tape2 cha pegang payung tu comel je . haha . then dia dah siap semua dia dtg dengan membawa air utk aku :) nmpak tak comel disitu :) haha ! :)

Budak kecik sepetyang bagi :) heheh

uhukuhuk *batukckit* nahh ! COKE ok :) tau je budak kecik sepet nie aku ske minum air nie ;) haha ! weehuuu :) err .. adoy mesty korang mcm ,, durhh .. COMEL COMEL . . yeke COMEL tunjuk gambar ckit . ahah . nah nah . atgk lah kang kempunan pulak :)


nah :) COMEL kan :) ok angguk semua :) haha . see dah cakap dah :) sekarang percaya kan kan :) wee. :) 

*CHENGKIM*
PERBARISAN - 3rd
CHEER - 2nd
KESELURUHAN - 2nd 

bagus CHENGKIM :) weehoo . naik balik dah :) eh awak semua :) rumah sukan saya ngn budak kecik sepet sama ok :) hahah ;)

kbai :)

No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)