Thursday 2 June 2011

Taik la kau ..

wahai lelaki ini cerita kau yang punya :) aku tau kau mesty bace punye :) hehe :) eh eh :) hello readers lupa lak nak tegur :) harini aku dengan senang hati nye nak story kat uollsssssss semua pasal sorang mamat nie .. NASRUL HARDIE :) wahhh nama dah meletup letup mcm bom jangka masa tyme perang jepun dulu .. orang nye cane lak kan ? ;) huhu .. ok sedap kan mata korang semua dulu k :) 


Taraaaa ! nmpak tak ? hehe .. mamat nie la yang aku duk cakp tuh :) nama dah kebabooomm muka ape cer?
ada ok tak ? haha . ok la kan . hensem gagah comel .. comel ? ehhh tak tak mcm pondan bunyi nye tuh :) nahhh .. kalau nak cerita pasal mamat nie mesti kene buat perenggan . kalau tak nnty dia tye "perenggan mana -_____-" ok ok aku mula k ..

ADEQ ! tu la nama yang aku dengar tyme mula mula tgk dia :) eCeeee :) haha . nmpak ala ala gedik kan nama adeq tu . aku pon tatau y kawan2 aku panggil dia ngn nama tu . padahal nama sikit punye kebabomm tapi panggil adeq :) hehe :) ok ok .. cite ckit pasl mamat nie k ;) antara yang paling dalam lesung pipitnye dalam SQUAD kitorang :) haha ! sah sah yang len mmg tade lubang kat pipi :) disbbkan lubang kat pipi tu yang wat dia nmpak MANIS kot ? ditambah lagi ngn jerawat manja tuh kan . HAHA ! tettt .. lain nak cerita sebenarnye nie ..

dia adalah antara yang termalas dlm SQUAD kitorang . haha lazy gile kalau bab nk g kelas . sepak bontot laju laju baru tau kau nie ! n antara yang paling malas nak angkat fon n balas msg ! malas la kot . sbb kalau aku msg or kol msty ssh nak angkat n reply .. :) bajet kedit latuh . pape ntah  . eh ! stop ! nak bagitau kat readers2 semua .. mamat nie kan .. dia sgt malas nak bercakap . haha ! kalau org yang dah betul2 kenal ngn dia baru nmpak dia bercakp tak henti . :) hee . mula2 aku tgk dia pon dalam hati ade jgk la umpat ngumpat dia . hehe .. yela .. mcm sombong gile ok .. lepas aku kawan ngn went baru aku kawan ngn dia :) hehe pas dah kawan tu tayah ckap pe la . mulut mcm taik . haha ! eh dia ske ckp cane " taik kau" haha . taik dia mne lak kan . asek sibuk taik org ! haha ..

ahah ! nak tau tak yang ade mamat nie pnah jeles sbb aku ckp aku ske tgk muka adeq . ehhh bukan mie lah . mie mane kesah . :) ade la mamat tuh :) haha ! ade aku kesah . sukati la nak ske adeq ke tgk muka adeq ke .. haha . mamat nie siap tak bg la aku kawan ngn dorang sume . haha dorang tu SQUAD aku la :) haha ! gara2 ske tgk adeq . hhahaha :) pedulik plak aku :) hehe ..

wahai NASRUL HARDIE sekarang kau dah bleh print dah post nie n frame gantung kat rumah kau :) heee 

 haaa ! nie aku ngn adeq :) hah ? ape ? aku gelap ?yer tau dah .. tyme nie mmg gile gelap muke aku !demn mcm ^%&#%^** .. ehh tapi skunk tak dah :) cntik dah anak pakcik zakri nie :) haha 1 dah dah bye :) tade cite dah .. wahai NASRUL HARDIE :) ini entri khas utk kau :)

bye :)

2 comments:

  1. yeah, ini entry terbaik dalam blog ni.

    tapi kalau boleh perenggan ketiga pasal kemanisan tu kasi panjang sikit. haha.

    thanks yaya sebab buat entry ni. kalau aku ade blog, aku dah buat dah pasal korang. malangnya, i'm not an awesome writer. hehe :)

    ReplyDelete
  2. entry terbaik ? haha terbaik sbb pasal kau kan ?

    perenggan ke-3 ? y not aku pnajang kan perenggan ke-4 sayg ?

    most welcome darlink :) buat la blog . leh stalk hari2 ;)

    ReplyDelete

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)