Thursday 23 June 2011

NUR ERNIE SHAHIRAH BINTI ZAKRI

23 jun 1992 . tarikh dimana aku mendapat seorang teman untuk bermain . waktu itu aku baru berumur 2 tahun :) yaa... seorang adik perempuan :) adik yang amat aku sayang :)





ini dia si kecik yang sentiasa menemani ku di kala susah atau senang :) adik . nama yang sentiasa meniti di bibir ku .. adik yang manja . mengada . gedik dan menyakitkan hati :) tapi dia lah segalanya :) seorang yang mampu menceriakan seisi rumah dengan gelak tawanya :) kerenah manja nye :) yang kadangkala membuatkan aku rasa nak lempang je muka dia . haha :) tapi ya . ini lah satu satu nya adik yang aku ade didunia nie .. ini lah satu satunya adik yang tiada galang gantinya .. :) 

hari ini 23 jun 2011 . genaplah usia nya sebagai seorang remaja yang kuno ! haha :) 19 tahun :) 19 tahun hidup bersama aku mama n papa :) 19 tahun bermanja dengan kami :) ini lah dia 
NUR ERNIE SHAHIRAH BINTI ZAKRI :) 



i just want to wish u a happy bornday baby :) may god bless u :) aku sayang kau dik :) semoga sentiasa sukses dalam ape yang kau lakukan .. aku mama n papa sentiasa ade di belakang kau :) begitu jugak dengan family yang lain :) kitorang sayang kau weyh ! happy birthday again baby :) love ya .. 
hug n kisses :) xoxo ;) 



2 comments:

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)