Thursday 30 June 2011

dolu dolu

KERJA . i neead a job ! bosan dah ddk rumah . if ade duet leh la tlg mama n papa ckit ;) walaupon tak seberapa :) hee ok saya tau itu mngada namanya . skunk nie nak tpup pon mintak duet mama ! tak ke demn nama nye tuh ? hai hai hai ini lah nasib aku ! nasib yang bosan . tape k . mayb nasib baik aku belum sampai lagi :) haa ! 
nie nak habaq mai nie . ver tgk atas tu :) nmpak header yang COMOT tuh ? ok itu saya :) blagak sejap ! haha ! 

rindu utk ke kolej . jeles dengan freshie yang baru nak masuk . i miss my frens so much ! yana , went ,apai , adeq , amin n meego :) wee ! squad yang sentiasa membuatkan aku tak kering gusi :) ok rindu dorang sgt ! sgt sgt! 

boleh ke masa putar balik mcm dulu ? tak boleh kan ? kalau boleh pliss tlg putar just for me . :( hurm ..

kawan ! aku rindu korang . rindu zaman kolej . :(















 
oi oi korang ! rindu nieyh oi ! pergh ! bila la c miranika nak bgi pic melaka kat kita !  yana , went , amin , apai , adeq , meego jom jalan ! rindu korang! 

No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)