Tuesday 24 May 2011

salah ke ?

salah ke aku bertudung ? kenapa ramai sangat yang amek pedulik ?
hello diri aku . dunia aku . so lantak la aku .
kenapa perlu hairan sgt ? 
yeah admit kalau org tgk aku pon org mesty kata 
"eh bdk nie btudung plak dh. gedik tak ingat"
do i care ? aku takacau family kau. jadi jgn kacau aku.
egt perempuan brtudung tade perasaan marah ke ?
silap la pakcik !
oh yeah kenapa pakcik ?
sbb nye aku bgg ngn sorang pakcik kat rumah aku nie.
jumpa aku dlm lif terus dengan mulut selamber badak dia ckp cani
"cari identiti ke?"
pergh ! tak nak menyirap plak aku dengar org tua nie punya kata2.
nasib baik la aku nie budak yang baik .
aku snyum n geleng . pastu dia bleh lg ckp 
"oh egt cari identiti tadi"
dengan nada alah2 anak badak dia.
wei ! aku diam n geleng bukan bererti aku layan n suh kau ckp lagi.
makna nye kau kene DIAM faham !
sabar yaya sabar .


pak cik oh pakcik!
saya nie bukan la ape. dari pak cik dok mengata saya nak mencari identiti la itu la ini la kan.
bek pak cik jaga anak2 dara pak cik tu.
hehe :) eh tak pon jage la diri pak cik yang dah tua tu.
eh .. saya dengardengar kan . pak cik ade scandal erk ?
uuuu..... pak cik . "RUMAH KATA PERGI,KUBUR KATA MARI"
sedar diri erk. jangan jage tepi kain saya. 
jage tepi kain pakcik yang dah nak terburai tuh !
mind ur own business old men !

parents saya pon tak kata ape. ALHAMDULILLAH pakcik.
org berubah ptt diberi pujian atau kata2 semangat .
bukan KEJIAN :)

sekian . bye !

No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)