Monday 30 May 2011

dua kejadian dalam hari yang sama

hewww hello :) nampak tak tajuk post untuk entri kali nie ? nampak kan . kejadian yang sangat memalukan lah kot . hehe . dalam pukul 11 lebih mcmtu mama kol dari umah nenek n tanye aku dah bangun ke belum . so dengan bangga lah aku jawab dah :) mama kata mama dah nak balik n suruh aku siap2 sebab nak amek adek aku kat uitm :) ok aku cume perlu pkai tudung sebab aku dah lama mandi n siap :) hehe :) so mama balik n aku pon bertolak . lepas je tol aku ngn mama pon borak punye borak sanpai aku terlepas simpang yang sepatutnya aku masuk . oh damn ! tibe tibe je aku nmpak signboard BUKIT RAJA ! eh itu klang ok . -.-' pppffffttt ! ala ! mcm mane la nak buat nie . muka mama jangan tanya lah . pucat lesi . takut kata nya . dia pon call papa kat tempat kerja . papa bagi direction ape sume masuk sane masuk sini ! teettt! sampai uitm seksyen 2 :) haha 1 kalau dah smpai situ aku dengan bangga nya cakap aku dah tau dah jalan :) haha ! nak pergi uitm 17 :) HEHE .. mama still lagi berborak ngn papa kat fon . then aku dengar mama kata "oh,papa lunch ke ? ok ok pa " aku pon buat lah bodoh :) then dah sampai fakulti muzik aku hon hon sampai adek aku kuar :) hehe ..tyme nak balik tibe2 aku nmpak moto n ade seseorang kat atas tuh1 haha kompom la kan orang bawak ,dalam hati aku ckp eh mcm papa la smpai aku jerit kat mama n adeq aku "mama adek ! papa lah " belum sempat dorang bagi isyrat aku dengan bangga bkk tingkap kereta n jerit "hye papa ! " n bile je orang tu pandang aku terus pandang mama n ttp tingkap sambil berkata "eh salah la " adek ngn mama aku dah bantai ketawa tak ingat ! eh itu bdk ofis papa aku lah ! baju sama ade tulis FIW ! damn mane la aku nak tau ! malu gile dah la tyme tu bhenti kat trafic light ! argh! orang tu siap geleng kepala lagi ! haha ! mama pon dengan semangat nye g call papa . ape lagi papa pon sibuk la gelak kan aku . and tadi dia balik je dia tanya mcmnie "mana papa ?" haha 1semua gelak . malu gile trak hengat lah ! ok ok ! aku konfident tu papa aku sbb aku dgr mama kata "oh,papa lunch ke ? ok ok pa" so aku engat papa dtg menyusul kitorang -.-" pfft ! mmg la malu sgt hari nie .. dah la sesat pastu salah orang . boleh rendam muka dalam air dah nie -.-" 

ok bye . malu dah nie .

No comments:

Post a Comment

:) tinggal kan lah sedikit komen untuk yaya ;)